Είσαι υπέρ ή κατά των διδάκτρων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση; (3 μονάδες)


 Και μη ξεχάσεις η απάντηση σου να είναι οικονομικά τεκμηριωμένη! 

Για να μη παρεξηγούμαστε αυτό το ερώτημα δε τέθηκε από εμάς αλλά  έπεσε  ως θέμα εξετάσεων στο μάθημα της Δημόσιας Οικονομικής 1.
   Πόσο  «τυχαία» μπορεί όμως να προέκυψε αυτό το ζήτημα; Μάλλον όσο «τυχαία»  έχει ανοίξει από το υπουργείο Παιδείας και από τα ΜΜΕ...
   Τα δίδακτρα έρχονται να εφαρμοστούν από αυτούς που επιφέρουν τη φτώχεια σε εμάς και τους γονείς μας μέσα από κοψίματα μισθών, συντάξεων κατάργηση επιδομάτων κτλ.
      Είναι οι ίδιοι οι οποίοι προσπαθούν να μας στερήσουν, σε κάθε ευκαιρία, το δικαίωμά μας να σπουδάζουμε. Το πιο κοντινό μας παράδειγμα είναι ο νόμος-πλαίσιο της Διαμαντοπούλου ο οποίος, μέσα από τη κατάργηση συγγραμμάτων, τη διαγραφή των φοιτητών στα ν+2 έτη αλλά και μέσα τις αλλαγές όσον αφορά τη σίτιση και τη στέγαση των φοιτητών, έβαλε ένα  μεγάλο λίθο στο χτίσιμο ενός πανεπιστημίου όπου λίγοι θα μπορούν να μορφωθούν. Και αυτοί σίγουρα δεν θα είναι τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών.
Τα δίδακτρα ως ένα από τα πιο ισχυρά θεμέλια μια παιδείας για λίγους και «εκλεκτούς», έχουν αποτελέσει πυροκροτητή κινημάτων παγκοσμίως τη περσινή χρονιά (Χιλή, Αγγλία όπου τα δίδακτρα πήγαν από 3000 στις 9000 ετησίως ). Και αυτοί που έρχονται να μας τα επιφέρουν το γνωρίζουν πολύ καλά, γι΄αυτό  μέσω πάρα πολλών μέσων και μηχανισμών τους προσπαθούν να τιθασεύουν την οργή μας. Τέτοιο ρόλο παίζουν στη σχολή μας οι παρατάξεις του συστήματος ΔΑΠ-ΠΑΣΠ αλλά και το καθηγητικό κατεστημένο.


Και επειδή αυτό το πρόβλημα αφορά εμάς, τους φοιτητές, εμείς θα είμαστε αυτοί που πρέπει να αγωνιστούμε για να μην περάσει, χτίζοντας ένα φοιτητικό κίνημα που θα μάχεται στο πλάι του λαού διεκδικώντας δωρεάν εκπαίδευση. Ένα κίνημα χτισμένο στις ανάγκες μας.
     Να μην αψηφούμε ούτε να υποβαθμίζουμε τέτοια ζητήματα που ανοίγουν στη σχολή μας αντιθέτως να τα καταγγέλλουμε! Να τα απαντάμε συλλογικά αψηφώντας απειλές και τρομοκρατία!

Αγωνιστικές Κινήσεις Οικονομικού

Σχόλια